But whatever happens, I know I've got you.

Godkväll!
nu har jag äntligen sett klart filmen med några pauser..
den var faktiskt riktigt bra, men fasen vad jag grät i slutet av filmen,
tårarna bara sprutade, och det fanns inget jag kunde göra åt de :o

och jag blev bara ännu mer sugen på att skaffa en hund!
fast jag fick lite dåligt samvete över att jag inte tycker om våra hundar så mkt..
kanske ska ta vara på tiden med dom nu, man vet aldrig hur länge dom har kvar..

hade hoppats att klockan skulle vara mer så jag kunde få gå och lägga mig nu..
men inte de. jag lä ju it somna så snabbt skulle jag tro efter alla mina sovstunder
under dagen ;p
nåja, ska pyssla på med lite andra saker.
puss!



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0