Cause I knows that where you are, is where I should be too.

Godkväll.
såg nyss klart filmen, fast den har ju inte hållt på såhär länge.
men den var så tråkig och seg från början så jag pausa hela tiden och gjorde annat..
men sen efter ett tag blev den lite bättre, fast ändå jävulskt mysko film !
inte så bra egentligen.
nej, den får inte fullpott iaf!

linus ringde också, han, robin och frank var och grillade och badade, och
dom hade druckigt också, så lite småglad var han allt ;) sööötpojken miin <3
haha.
dom ville att jag skulle komma också, var fan sugen på att fara dit,
men äsch då att det bara var blåa faran som var närmsta fordon! haha.

nu ska jag börja gå vidare mot sängen, och hoppas att det ska bli bra väder
imorgon så jag kan fara och bada nånstans eller nå. är grymt sugen! 
fast å andra sidan så är jag bara de nu, imorgon äre kanske tvärtom..
humörsväningar nivet, hihi! :)
 
nae, nu ska jag borsta tänderna osv.
puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tack för din röst =)

2009-07-15 @ 07:07:05
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0