Cause you mean everything.

Hejj.
nu sitter jag hos pappa.
jag och mamma stressade igenom oss hela morgonen,
åt frukost, sminkade mig, sen for vi och handla sen förbi sofiaw med hennes kläder,
fick en avskedskram åallt, kommer sakna dig.. buhu.
sen förbi rosvik och lämnade tröjan hos frida, lika söt som alltid ;D
sen hem och byta om och packa ålite sånt, sen for vi hit.
så nu sitter jag här och bara väntar på att maten ska bli klar,
är hungrig som en varg (a) haha.
och de bästa av allt är att vi ska käka grillat ågrejjer, sitter nog fint i magen.

nu tror jag att jag måste gå och vara lite social med folket här, annars blir dom väl
griniga...

hörs sen.
pusss!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag älskar dig! måste vara me dig snart bästo <3

2009-07-19 @ 18:05:22
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0