Do me a favor, Tell me what you think about me.

Hej!
ja, stunden i stan blev väldigt lyckad, fick mig en trevlig dag med mammsen.
träffade min syster, och pappa :) men också maria, var jätte länge sen jag träffa henne!
så de var trevliga stunder! just, vi träffa jossan och jenny också, så vi stod och
prata med dom länge och väl, och då blev jag jävulskt trött ;p haha .
min lilla inhandlingslista blev mindre också, så jag ska väl inte klaga !
+ att det tillkom några mer grejjer hem.
jag fick hem min ring också som vi lämnade in och gjorde mindre,
men nu sitter den jäätte fint på mitt finger :D ruggigt snygg!
fast de känns ovant att ha ring, men jag vänjer mig.

nu har jag just käkat middag, och ska ta de lugnt ett tag tills jag far till lule,
så jag orkar med hela kvällen! haha.
jag hoppas verkligen att jag inte somnar på bion :o
nae, illa ska de nog it bli :)

linus är på väg till sthlm nu, dom har nog bara några timmar kvar :(
åh, äre avståndet som gör att jag saknar han mer?..
buhu, två jobbiga veckor kommer jag ha framför mig!

nae, nu ska jag måla mina nagalar svarta, känner att det är lite emo i luften!
så de passar väl rätt bra ;) haha!
puss !

detta inhandlades idag!

kofta från gina! dock ären finare på.

svammel.

örhängen från JC !


/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0