don’t go around breaking young girls’ hearts.

Godkväll!
kom typ nyss hem från en trevlig kväll hos sofiaw!
vi har bara svammlat på och sett nån serie som hon hade köpt,
den var typ bra, blue water high hette den (y) fina grejjer.
nu sitter jag här och äter godis (a) måste tamefan skärpa mig :o
haha.

blir haparanda imorgon med sofiaw och fredde!! niice.
dock har jag typ zero nada noll till pengar :S så lite småhängit känns det 
att fara dit utan pengar xD men de går de också.
jag hoppas på en riktigt trevlig dag iaf :)

nu ska jag sätta på en film tror jag, the benchwarmers kanske? (a)
den är bra!
får se, borda sova så jag orkar upp imorgon..
men, de kommer ändå inte bli fastän jag säger sådär så :)
puss!


sofia satte en kudde över mig när jag bet henne i armen..

jag köpte en urgullig tandborste idag (a)

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

du bet mig i fläsket buden! inte helt okej ;)

2009-07-07 @ 00:11:34
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0