Everyone can rock out like a superstar.

Hejhallå!
jag fick nyss veta att mamma hatar mig...
haha, skämt o sido! men de var lite kul när hon sa de.
fast sen sa hon att om jag får en blodpropp och dör, ja då dör hon också,
och då har jag förstört hennes liv, och just därför hatar hon mig! :)
hon är fan invecklad ibland!
nog om de!
nu har jag beställt hem lite grejjer från h&m, blev en t-shirt och två linnen,
och frida beställde också en t-shirt! och de ska komma redan nästa vecka! finfint.

nu ska vi fara och handla, måste ha lite ingridienser om jag ska baka..
fast jag har tappat suget regält till att baka, men köpa kan jag ju alltid göra !
vi hörs sockertoppar.
puss!


blev somsagt en lila tubtop, men köpte en grön också,
för jag kunde inte bestäma mig vilken färg jag ville ha ! :)


den var bara för söt (a)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0