forever in my heart.

hejj!
har inte haft nå internet på hela dagen, då det har barkat hemma hos oss!

men dagen har typ varit fin, somnade på hängmattan ett tag,
sen kom sofiaw och anna till mig åsså gjorde vi oss klara tsm :)
trevligt, sen gick vi vidare till sofiaw åsså valde hon kläder och hade sig.
och senare så kom fredde och hämtade oss och vi begav oss till lule.
där svammla vi på ganska ordentligt, åkte breakdanc osv.
sen träffa vi elin och marie och då ville dom åka virvelvinden, så då gjorde vi de!

sen så mötte jag upp linus och dom så har vi gått omkring och gjort allt möjligt.
träffat folk åså :D
sen nu sitter jag hos linus, ska se film eller nå tror jag.
det var hela min dag, och den har varit mer än toppen!
nåja.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0