ge mig en spade, så jag får gräva ner mig.

Hej!
ja, fyfan vilken kväll detta har varit då, bara en massa tjorv.
så ärligt talat filmkvällen vi skulle ha blev inte, lule som jag hade tänkt fara till,
blev inte heller, så nu sitter jag här och muppar framför datorn och ser ut som ett emo.
det blev alldeles för mkt där ett tag så jag började jusåklart lipa, ovanligt faktiskt,
är inte den som gråter lätt, men då blev det helt enkelt för mkt..
mycket tror jag de är för att jag inte kommer träffa linus.
fast sen visste jag varken ut eller in, om jag skulle med till pite eller inte.
om jag skulle försöka fixa skjuts till lule eller inte.
om jag skulle hoppa i sjön eller inte... okej, inte riktigt så, men nästan!
men nu äre iaf lite bättre, har tagit bort de mesta av de svarta som har varit överallt
på mina små hamsterkinder.
så resten av kvällen blire att datormuppa tror jag, kanske tar en film eller nå och ser,
återstår att se!

nåja,
puss så länge.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill vara med dig bruden! <3

2009-07-03 @ 21:18:32
URL: http://ssofiawiklund.bogg.se
Postat av: snuttan

älskling, :( du är de bästa!

2009-07-04 @ 00:01:06
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0