hey the sun shines when I see a smile on ya face.

Godmorgon folket!
en vaken, pigg och glad julia här idag!
vet inte riktigt varför jag är på så bra humör, men jag hoppas verkligen att det
håller i sig hela dagen :)

jobbar till 6 idag, så de är inte så farligt länge, känns kortare än till halv 7 .
och det är tydligen jätte varmt ute, men solen lyser inte så mkt. 
men jag hoppas den kommer fram ! 
blir iaf korta shorts på jobbet, alla mina andra shorts är borta..
förutom ett par som jag glömde på jobbet igår, hoppas dom är kvar ;p haha.
nåja, nu måste jag packa lunch, sen göra allt klart för att fara!
ha en toppen dag! 
puss. 


Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska tänka på dig när ju jobbar och jag ligger ute i solen och har sommarlov <3 :)

2009-07-01 @ 10:48:36
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: frida

men shysst då :(

2009-07-01 @ 11:25:46
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0