How everything broken Was so easy to mend

Hej!
ja, vad ska jag säga om dagen, den har fan varit händelserik.. men samtidigt rolig!
det började med att jag och sara skulle gå ner till stranden och kratta stranden,
men vi vart trötta och la oss ner och vila på gräset. sen så efter ett tag så kommer
gudrun ( våran handledare ) och frågar vad vi håller på med typ.
ja, de var ett pinsmat ögonblick, vi ville bara sjunka ner genom gräset..
haha, iaf satt hon och berättade att hon hade hört att vi hade tagit sånna dära pauser
väldigt många fler gånger under veckorna (a)
iaf så ville hon att vi skulle räkna ihop minuterna som vi hade borta,
och sen berätta de för henne. sen skulle en kratta stranden och en sopa parkeringen..
jag åkte på sopa parkeringen.
och förbannad blev jag, så jag ringde till mamma och berättade allting, och hon blir
lika arg. så vi satt och prata länge till sara kom och gjorde mig sällskap, då tog de
inte länge innan gudrun kom igen, och sa att jag och sara inte fick jobba nåmer med
varandra, vi skulle i stortsett vara på varsin sida av campingen.. sura tjejer blev de då!
vi tjura ihop totalt, och gick och åt lunch, men då hade hon låst våran stuga, så vi kom
inte in, och när vi hämta nyckeln vare typ "ska ni äta lunch nu?"
så vi satt och tjura lite med maten, smed onskefulla planer osv.
sen så gick vi ut igen, och jag ringde mamma igen, berättade lite mer om vad som hade
hänt, och hon gick i taket.. hahahaha!
så hon ringde till gudrun och pratade med henne osv, sen efter dom hade pratat klart
så har hon fjäskat somfan för oss resten av dagen xD och då menar jag fjäska!!!
dessutom så timmarna vi inte har jobbat in för midsommar kommer vi få ändå,
så vi får fullt betalt åallting, hur bra som hellst.
så ja, dagen har varit rätt händelserik, men mycker mer än så har hänt, men de
orkar jag inte ta upp :) haha.

nu kom jag just från duschen, och ska strax höra av mig till linus, och höra hure blir idag! :)
puss!


före.

det var myggigt.

efter två timmar hade jag tagit mig sådär långt (a)

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad duktig du är! ;) hahah

2009-07-02 @ 16:52:45
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: snuttan

Din mamma är så jävla bra

2009-07-02 @ 20:28:53
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0