I can almost see it, that dream I’m dreaming.

Godkväll!
kvällen har varit lugn, jag har bara suttit och nötit dator,
haft några samtal med mamma osv :)
laddat hem några filmer också, men jag har inte sett nån utav dom än.
men de är bra att ha!
och nu har jag pratat med linus i telefon i typ nästan en timma tror jag :)
han sa att det inte är säkert att han stannar fullt två veckor :D:D
fyfan va glad jag blev <3
så jag håller tummarna stenhårt för de nu!
sen berättade han även en annan sak som jag blev otroligt glad över!
dock tänker jag inte skriva ut de här.
resten av kvällen ska jag bara fortsätta sitta här,
jag är fan en riktig jävla datanörd, de är fan illa! haha :)
men jag är typ på bra humör nu, så de är ju bra.
blir så jävla glad av mina pärlor, frida och sofiaw! :) ni är dom bästa!

imorgon äre iaf bio i lule som gäller!
ice age 3 med dennis, felix och jryd :) haha.
blir nog kul, men fan va jag kommer sakna linus..

nåja, nu ska jag spela msn spel med han, poker -.-
inte min starka sida. haha.
puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2009-07-04 @ 11:52:57
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0