I can’t choose, so confused, what’s it all mean?

Godkväll.
har nyss sett klart just my luck, typ bra film ändå.
små skratt attacker här hemma i norrfjärden !

jag pallra mig till statoil också, jag och frida tog tag i vårat liv och for och köpte gott
till oss själva fastän en var i rosvik och en i nrfj. haha!
träffade jontah och dom inne där på statoil, och ja, de visar sig att det kommer bli
fajt mellan han och karamell kungen, fan va vi svammla ! galet.

sen gick jag hem och har suttit här och somsagt just sett klart filmen,
mamma kom hem också, så har suttit och pratat med henne om de ena och andra
också! riktigt trevligt :)

nu sitter jag och svammlar på förfullt på msn, men ska snart gå upp och lägga mig,
och iaf försöka sova, se film tror jag.
måste typ upp tidigt imorgon, och de suger.
ska och träffa min kära pappa, känns som att de börjar vara länge sen nu.
så ska äta middag där med systrarna åså, och jessica kommer och hämtar mig typ 2,
och innan de ska jag kanske förbi rosvik och lämna de bästusfrida beställde med oss!

+ att jag borda hinna träffa sofiaw och lämna hennes kläder jag har, antar att hon vill
ha med sig dom! och kanske ta hem några av mina kläder,
eftersom hon sviker och farbort på måndag.. hör av dig honey!

nae, nu ska jag vara social på msn, sen dra vidare.
puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda L

jaa, den är underbar, lätt den bästa av alla hsm filmer ;b har du sett 17 again? så galet bra å helt obeskrivligt ofantligt otroligt underbart snygg grabb i den alltsåå ;) hahah

2009-07-19 @ 09:09:33
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/
Postat av: sofia

kom förbi med mina kläder också är du snäll (a) jag har dina i en påse här hemma, så du ska få dom. glöm inte gröna jackan ;) haha

2009-07-19 @ 10:32:33
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0