I catch the fallin` star.

Hej!
blev ingen uppdatering igår, jag var hemma kvart i 5, och jag kände inte direkt
för att börja berätta om allting då, utan sängen var ganska lockande!

kvällen var iaf bra, vi snurra omkring lite överallt, vi var 8 mopeder och en fyrhjuling 
och 12 personer, som for omkring jävlat överallt i bergnäset,
och vi lät inte bara lite heller. men de såg ganska grymt ut när alla svängde.
haha. och vi fick lite blickar när vi stod stilla och bara svammla.
folk liksom gick lite snabbare förbi, om ni förstår vad jag menar! ;) hihi.
vi var iaf och grilla på ett ställe, sen for vi därifrån och vidare till ett annat ställe,
och därifrån till ett annat ställe, jaa osvosv!
men de roligaste på hela kvällen var väl när vi var påväg från sista stället,
jag åkte just då bakom strand, åsså säger han, ska vi hoppa lite?
jag bara javisst, kör på! ( tänkte ett liitet hopp )
men när jag ser hoppet börjar jag bara skrika nejnejnejnej!!!!
men jävlat att han fortsatte köra, och fyfan va jag hoppa, lyfte garanterat en halvmeter
från moppen, sen när vi landa nöp jag tag i sidan på strand, så han ryckte typ till.
men de var kul. och sen när vi stanna så kom mikaela och bara;
du skulle ha sett hur du såg ut :o benen var överallt ( åsså visade hon )
hahahaha. kulkul!

och nästan hela kvällen bestod det av;
mig, linus, dennis, frank, mikaela, erik, robin, mj, babyface, strand, jocke och viktor!
satan vilket namn-minne jag har! haha.
jag trore bara var vi. har säkert glömt nån..
kvällen slutade med att jag och linus for hem till han och såg film osv,
hade tänkt sova där, men då hade jag it med mig nå grejjer eller nå, och då blev allting
såå mycket jobbigare :) så runt 4 kom mamma och hämta mig.
och när jag gick ut genom dörren såg jag att linus fiddy var borta, och låset var avknippsat,
så jag ringde och sa de till han.
sen när vi var i gäddvik hade polisen stoppat en bil med två män, som sen idag visade
sig vara dom som hade stulit den.. men nu ärom fast och ja.
visserligen blev det nog en hel del missförstånd om de hela, men allting är löst nu så :)

nu ska jag ut i solen ett tag tror jag, de är ju solit ute! hade gärna farit och badat,
men med min förkylning borda jag nog hålla mig uppe från vattnet.
hihi.
ha en bra dag!
puss!


jag och frank på moppppen.

bergnäsbron.

linus fiddddy ;)

linus och frank ;)

erik mixtrar med elden :)

mikaela, söt som socker ;D

dock syns inte alla moppar ;)

:)


viktor hitta en ny stil att ha glasögonen och hjälmen på!

och strand hade en fin körställning när vi körde ;o :)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0