I felt this deep connection When you looked in my eyes.

Hejhallå!
ja då var jag hemma från en kväll i piteå med dessa underbara människor ;)
fredde, mackan och putte, + jag och sofia då såklart! haha.
det har varit lite småsegt sådär stundvis, men vissa gånger har jag och sofia fått
till de rejält!
vi var somsagt hos mackan ett tag och svammla på, låste ut pojkarna så vi gick

igenom huset... okej, de gjorde vi inte! men vi sa att vi gjorde de (a)

sen for vi vidare in till stan och jag och sofia var tvugna gå på toa på max, och ja,

där höll jag på att brista ut i skratt då jag satt och vänta på sofia, då en kille kom och

fråga om han fick bjuda mig på en milkshake;

killen; hej, ursäkta, men skulle jag kunna få bjuda dig på en milkshake?

jag; öööh..asså jag har just käkat middag..

killen; jaha, äsch då.. men som efterrätt då?

jag; eeh...nae, jag är mätt!

killen; jaha, de var ju typiskt.. men tack ändå, ha en trevlig kväll!

jag; jaha, desamma!

sen hörde jag hans kompis säga; fick du bjuda hon? han bara; nae....

och jag kan ju inte säga annat än att de var rena rama turen att sofia just kom ut från

toaletten då, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till! xD

sen gick vi skrattandes till bilen och berättade de för pojkarna, och killarna kom efter oss,

så vi satte oss på bilen och började dunka lite musik, och vad gör dom då?

jo dom börjar peka och vinka åha sig ;) hahah. kulkul!

fast i efterhand ångrade jag somfan att jag inte sa ja...

jag hade ju fått en gratis milkshake vafan! haha. man lär sig av sina misstag..


sen snurra vi runt i piteå, tills vi for till phb och svammla, eller jag och sofia

gick till lekparken, och jag hade hur kuuuul som hellst åkte åhade mig..

sen så bar bilen iväg i en jävla fart, och vi trodde dom skulle lämna oss där,

men då hade tydligen nån vakt börja jaga dom, så dom hade stuckigt.. haha :P

så de kan gå.

iaf så svammla vi på där, sofia filma och grejja på, sen gick vi till dinosaurien,

och jag skulle pront upp på den.. men jag tog mig inte.. jag försökte och försökte..

men gick inte.

sen resten av kvällen så har vi bara åkt runt i pite tills vi tyckte de var dax att fara hem!

och ja, här sitter jag nu, och väntar på att linus ska logga in på msn!

så, de var typ de!

puss.


<3

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0