I gotta say what's on my mind; Something about us doesn't seem right.

Hejhallå.
det blev inget lule idag heller.. är jag förvånad?
haha :P

så för de mesta har jag bara legat i soffan idag, pratat med dennis åså,
sen ringde jag och väckte linus klockan 4 typ, hur man då kan sova så länge? :o
prata lite med han, sen så la jag på, och somnade själv i sängen, gud så skönt det var.
sen vakna jag av ett sms av att jag skulle ringa linus igen, så då gjorde jag de,
prata på lite om imorgon, som de låter nu ska jag dit, haha.
eller jag ska iaf på stan imorgon vet jag till lule, måste köpa en present åt syster,
sen tror jag att jag ska till han efter, det visar sig nog.
får väl se.

sen nyss jagade jag ut fem pojkar ur huset, dom storma in haha.
fast jag fick ut som med en lögn ;) busigt.

nu vet jag dessvärre fan it vad jag ska göra, funderar på att sätta mig och se film,
men klockan är bara halv 8?
de är fan de enda jag gör på dagarna, sover och ser film!
YEY, fan vilket kul liv jag har. not..

får se om jag hittar på nå annat.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0