I just don't care what You've done in your life.

Hejj!
kommit hem från lule nu, eller inte nu, de var ett ganska bra tag sen,
men jag har gjort middag ågrejjer, så jag har it haft tid att skriva!

köpte ingenting på stan under den korta tiden jag var där, men det finns en ruggigt
snygg klänning på H&M, som jag är sååå sugen på att köpa,
men är alldeles för snål, eftersom jag vet att det kommer användas typ en gång!

for till linus efter staden ett tag, hade brottningsmatch ågrejjer, 3-2 till mig
tror jag faktiskt det blev ;) haha.
sen satt jag och skratta åt han då han spela, fan va arg man kan bli,
spilla vatten över hela tangentbordet (y) yeeah!
haha.
sen tog jag somsagt bussen hem, fick springa till den dessutom.

nu ska jag fixa mina nergjordade skor, dom var svarta när jag for till pdol i lördags,
efter promoe var både dom och mina fötter bruna av lera och jord ..
så ska rengöra dom nu, så jag kan använda dom i helgen.

puss!

bilden tagen från internet.

det är nog rätt många som känner igen den,
men satan va snygg den är!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0