I know they’ve got a plan, but the ball is in my hand.

Hejhallå!
nyduschad nu, hårinpackning och grejjer, det behövdes verkligen för mitt hår!
skulle verkligen vilja fara och klippa mig.. syyyster? (a) haha.

somnade på soffan innan jag duschade, och sen ringer dentta och väcker mig,
fast han ringde till fel, skulle egentligen har ringt till olle, så då var jag vaken i onödan..
kanske lika bra ändå!
sen direkt efter ringde linus så då vare bara att stiga upp från soffan. :)

och här sitter jag nu och tycker att livet bara suger allmänt,
finns fortfarande ingenting att göra..
håller dock på att ladda hem nå filmer nu, så kanske blir filmkväll ikv också?
de blir lätt så.

sandet och dom fråga dock om jag skulle komma på fest i altersbruk idag,
men med min hals, så kände jag inge större tagg på de.
så de skippa jag helt enklet! :)
nu ska jag leta vidare nå filmer jag kan ladda hem,
har ni nå dundertips på film så säg till!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0