I love you more than all that's on the planet.

hejj!
nu är skora som  nya igen, greeat!
tog mig en lång dusch också, helt underbart!
sen har jag suttit och pysslat med mina naglar, har haft kvar en omgång lösnaglar
sen examen, och hade tänk ha dom på PDOL,
men tiden fanns inte där att sätta fast dom, så nu har dom åkt på. lämpligt till LK!
fast det är så jävulskt ovant att skriva på datorn och sms, tar typ ett år =) haha.

sen ringde jag och pratade med sofiaw ett tag, var ruggigt länge sen!
hade nog ganska mycket att berätta, för min mun gick minsann i ett.
haha!
har pratat lite om LK också, så så snart jag får veta om linus ska gå nå ska vi
planera vidare, lyyyckat förfan! :D

nu tänkte jag sätta mig och se wild child!
hoppas den är bra.
puss!


före och efter, syns inte så bra dock.


/j.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

din mun gick typ fortare än fortast, det enda man hörde var när du skratta åt dig själv ;) haha, du är söt.

2009-07-30 @ 00:18:46
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0