I wanna find you there, wanna hold on tight.

Hejj.
just nu sitter jag hos linus!
mina planeringar om dagen sprack totalt.
började med att bussen som skulle komma 11,55 aldrig kom,
så istället stod jag och väntade på 12,25 bussen, som också för den delen
typ var en kvart sen..
+ att jag försov mig åallt dedära också. illa.
jag bestämde mig iaf för att skippa stan, och for direkt hit istället.
kanske far in till stan imorgon istället, skulle behöva lite grejjer till pdol åså..
åsså presenten till jessica.
nåja,
för tillfället är jag iaf ensammen här hos honom, han och viktor for snabbt till
gäddvik, och sen skulle dom in till stan, jag har ingen aning faktiskt, haha!
så kan de vara.

ska sätta mig och se på tv nu tror jag, fast hans föräldrar har tagit med sig kortet
när dom for bort, så de finns typ bara 1an, men jag har hittat en barnkanal,
de får duga, skulle gärna sova lite också, att försova sig och stressa runt,
det gör en trött, haha!

vi hörs.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0