I wanna write his name in the sky.

Hej!
hemma än en gång från jobbet.
dagen har gått bra, speciellt på f.middagen, så rusa tiden iväg.
vi gick och la oss på gillplatsbänkarna igen, låg där och myste på ett tag,
så satans sjukt varmt det har varit idag, vi har typ it orkat göra nå!
sofia och lisa var även där, så vi gick och tiggde lite fika, eller jag tiggde, sara fick ;)
haha.
sen på e.middagen segade sig tiden fram..
vi gjorde inte mkt, fanns ingen ork liksom!
och klockan 5 och frammåt satt vi bara och prata med hanna och elsa,
vi fick även en daim strut att dela på :D superbra slut på dagen måste jag säga.
sen så när klockan äntligen var 6 så slutade vi (y) toppppen!
ett + på hela dagen är dock att vi inte har sovit nååågonting! inte ens när vi sola!
de är vi fan värda en medalj för nästan :)

och nu sitter jag är och smaskar på lite godis.. men ska göra middag istället tror jag,
och spara godis till senare ikväll - gottegriiis!
haha.
puss!


vägen dit är typ extremt lång och seg!

vi hitta en mussla eller nått liknande i vattnet!

mja.. de är ganska långgrunt. där vare till knäna på mig ugnefär ;)



vi arbetar faktiskt hårt!! ibland (a)

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

arbetar hårt? jo säkert. typ äter upp fika för andra ;) babe <3

2009-07-01 @ 21:33:32
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0