I want my own dream.

hejj!
somnade efter maten, skönt!
sen vaknade jag av att mamma kom och väckte mig, vi satt och prata ett tag,
och sen så gick jag ner och for på statoil och köpte godis, sen skjutsade dom hem
mig, för dom for sen till stugan.
fast när jag hade ätit lite godis så kände jag mig inte godissugen längre..
så nu har jag satt bort godispåsen.

fick ett il att börja spela the sims 2 också, så de har jag också gjort ett tag,
men blev inge nöjd med huset,
så jag stängde av allt och blev på allmänt dåligt humör (a)

har laddat hem my best friend´s girl också, så jag tror nästan att jag ska se den nu!
hoppas på att den är bra.
sen vet jag inte vad som händer, det återstår att se, men får jag gissa..
så äre nog inte ett skit. haha!

puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0