I wanted you to stay here holding me.

Godkväll!
kvällen i rosvik har varit jätte rolig, jag och bästusfrida har fått oss många skratt! :D
så jag ska absolut inte klaga. ont i magen har jag också....
när jag kom for vi direkt till Ok och köpte chips och godis (a) som att jag inte har ätit
nog med sånt.. hahah!
sen såg vi först Pocahontas sen aritsocats, båda filmerna lika bra alltså _*
börjar jag bli lika disneyfreak som frida?:O shit.
haha!
nåja, sen kom marcus förbi en sväng, och vi lyssna på trasdockornas låt, ååh va söt
den är :D haha.
sen så efter att båda filmerna var klara så kom min skjuts, och de var bara att åka hem!

och nu sitter jag här, och ska tro de eller ej, men gå och lägga mig snart..
ska till luleå imorgonbitti, jävlat klockan 10 :O
marknad och grejjer vettu.
så då blire att stiga upp tidigt igen..suck!
nåja, ska borsta tänderna nu och grejjer..
puss och sovgott .


jag somna i bilen (a)

vi vart som barn igen på ikea! :D

somsagt, som barn igen (a)

vi utanför ikea!
ä
<3

äkta jävla turister i finland ;) hah.

så jääävla ful bild! men fan va roligt vi hade (a)
man måste bjuda på sig själv ibland....


/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

bilden är söt! ;) <3

2009-07-08 @ 11:21:50
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0