I was in your eyes, You were in my mind

hejhallå!
ja, det blev ingen uppdatering igår kväll.
sofia och dom kom och hämta mig, så de var snabba bullar att göra sig klar.
sen bar de iväg, de var ändå lite bilar inne i stan, men mitt humör svek mig än en
gång... shit vad jag börjar bli less på de dära!
jag försökte hålla humöret uppe, men jag vet it om de gick så bra (a)
sen kom vi hem kring 2, och då ringde linus så jag prata med han..
det är iaf fullbokat fram till onsdag nu, shit. jag ska döda nån!
iaf så svammla vi på tills klockan var typ 4.
efter de vare bara att ta bort sminket åallt, sen fick jag äntligen sova :)
vakna halv 9 av att det var helt igentäppt i min näsa, så upp..
kolla datorn (a) haha.
sen gick jag och la mig igen, och vaknade typ 12 av sms.
och här sitter jag nu och har just käkat frukost.

har ingen aning om vad jag ska hitta på idag alltså :o
vädret har gjort oss besvikna än en gång..
regn och rusk.

kanske blir en mysig hemmadag idag då?
får väl se,
nu fick jag ont i magen, så ska gå och lägga mig på soffan ett tag.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0