I would thank that star, that made our wish come true.

Godmorgon!
vaknade för ungefär en timma sen, skulle väl ha lunnat sova länge,
men varför sova bort hela dagen?
jag gick då inte och la mig när jag sa att jag skulle göra de.
nae, istället blev klockan halv 6 innan jag somnade..
pratade med linus en gång till, och svammla på med allt man kan tänka sig,
sen kunde jag inte sova när jag ville sova så då låg jag vaken och lyssna på musik
och grejjer.. men sen somna jag, och har sovit som en prinsessa ändå tills jag vakna.

när jag titta ut genom fönstret såg de ju ut att vara jätte bra väder,
åsså ska jag gå ut och hämta posten, och då äre som att det är en vattenslang
som sprutar vatten på mig.. självklart hade de då börja regna.. lyckat!
så jag vet inte vad som sker idag.
ev. luleå, men jag är ju ensammen hemma, och då äre problem med katten åallt.
vi får helt enkelt se.
nu ska jag göra frukost!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0