I'd wish this moment, was ours to own it, And that it would never leav.

tjaah!
kom nyss från duschen, så otroligt skönt det var.
det har varit så jävla mycket hårspray i de så usch. haha ;>

och nu är jag tröttare än tröttast.
sitter och funderar vilken film jag ska se just för tillfället, lutar mot 17 again!
dom flesta tycker den är bra, så jag tror det blir den.

hahahaha, föressten så skickade viktor filmen på mig från i onsdags igår,
shit. fan va jag sitter och svammlar alltså.
fast det är några bitar som jag inte vill visa i den, annars kansek den hade åkt ut.
jag ska bla. ställa mig upp och gå i väg men vinglar till och slår huvudet rakt in i
dörrkanten - det förklarar varför jag hade ont i pannan i typ två dagar efter, haha.
kulkul.
satt och skratta nyss när jag såg den.
nog om de.

ska slå på filmen nu!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0