I'm gonna leave this world for a while

Godkväll!
nu har jag just sett klart P.S. I love you, nog har jag sett bättre filmer minsann,
mest bara tjorvig om jag får säga de.
nu sitter jag och pratar med dennis, lite planer smider vi allt, haha!
typiskt oss (a).
men ska nog försöka ta mitt nässpray och gå och lägga mig snart,
de behövs!
och jag hoppas jag får sova lite inatt och inte vaknar hela tiden..
nåja, vi hörs imorgon.
puss och godnatt solstrålar!


lite bilder från bilturen i fredags!



jag försökte ta mig upp på dinosaurien som finns på PHB..
gick inge vidare!


de var kul att åka ner, men mindre roligt att ta sig upp från
dedära stället.


galet kul jag hade ! :o

lekparken på PHB (yy)

hos pärlan innan avfärd! :)<3

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0