I'm looking at you, and my heart loves the view Cause you mean everything.

Hejj!
nu är jag hemma från luleå!

hela dagen har vi bara varit hemma hos han och svammla på,

lekte tafatt runt om i lägenheten, brottningsmatcher, ja gudvetallt vad vi höll på med!

haha, kul hade vi iaf.

sen satt vi ute på balkongen och prata lite om de ena och de andra.

och tillsist så tog jag 19,10 bussen hem, somna där, shit va skönt de var!


kan ju vara en anledning til att jag inte har sovit så bra inatt....

haha, eller jo de har jag stundvis.

men han har armbågat mig i ansiktet, puttat ner mig från sängen,

och allmänt levt jävel ;) haha.

fast jag gav igen imorse med att tända lampan åha mig, hihio (6)


nåja, kvällen kommer mest troligt bestå utav att vara med anton och olle! :)
får se om dom pallrar sig hit, eller om jag måste pallra mig dit..
återstår att se helt enkelt!
ska höra av mig till dom nu.
pusss.


uti varvet!

absolut finaste <3

kamerakrig hade vi också..

blir typ åksjuk om man tittar på bilden länge! :D

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0