I’m not sure anymore, It’s just so hard.

hej.
mja, linus som skrev förra inlägget, svammel förfullt.
har iaf nyss pratat klart med han, funderar på att fara dit imorgon,
eller dom ska vara hos grunk, så då blire att fara dit.
och jag vet it vad han snacka om, men dom skulle tydligen dricka? eller
så fattade jag ingenting, men jag vet fan it om jag ids, göre hellre på pdol!
syster Josefin, hör av dig till mig! :)
får se hur jag gör, just nu vet jag faktiskt ingenting..

ikväll har jag sett john tucker must die, typ kul film ändå :)
sen har jag svammla på med frida på msn, inser hur mycket jag saknar
porsnässkolan och alla människor där, träffar ingen längre typ..
förut träffa jag frida varje dag, nu har jag träffat henne typ två ggr under hela sommaren :/
peter har jag inte träffat nå nästan, samma med emil .. ååh.
shit.

sen var daff, ludde och anton förbi en sväng, länge sen dom hälsade på,
satt bara ute och prata, hade ingen större lust att ta in dom ;) haha.

nu ska jag ta bort sminket, sen lägga mig i sängen, slänga iväg ett sms till mor min,
och sen fundera ut hur jag ska göra imorgon..
sen försöka sova.
låter typ bra, så så får det faktiskt bli.
sovgott folket.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har :)

2009-07-20 @ 03:32:47
URL: http://sarahcollin.blogg.se/
Postat av: Amanda L

hmm.. inte just nu, eller jo hairspray men den har du kanske redan sett ;b

2009-07-20 @ 10:22:56
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0