I'm so happy when I see, that you are smiling back at me.

Godkväll!
blev så att jag såg mamma mia, ändå bra film dedära!

satt och skratta för mig själv, somvanligt ;) haha.

sen ringde iaf linus, så har pratat med han nu åde,

och han sa att han kanske redan kommer hem på söndag, om de gick att fixa åså,

lycklig tjej? ooohja! :D


regnet bara öser ner nu, seriöst? shit.

dock äre skönt att sova näre regnar.. men jag vill ha sooool!

funderar också på vad jag ska göra imorgon,

jag orkar inte bara sitta här och sova en hel dag till :o

linus skratta när jag hade berättat om min dag;

jag vakna, satt vid datorn, somna igen, for och sola, suttit vid datorn och sova snart...

fyfan, rent utsagt tragiskt!

nae, ändring på dehära, men då vill jag ha bra väder!


men nu ska jag istället gå och borsta tänderna, och ja, gå och sova helt enkelt.

haha!

sovgott folket.

puss!



ge mig klarblå himmel..

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0