It feels like forever, what could be better?

hejjhallå!
sitter fortfarande hos pappa, fast nu har typ alla farit förutom jag ;p haha.
sitter bara och leker med hans dator, lättroad jao0!

är typ sugen på att fara till lule, men jag vet it om jag har skjuts åallt.
men småsugen är jag allt fan.
fast å andra sidan så kommer det en hel vecka nu framför mig,
jag får se hur jag gör! =)

och nu äre fan inte länge kvar tills PDOL, jag har fan längtat ett år, och nu
när det äntligen kommer barkar typ allting, hah. eller nae, de gör de inte, men de
blir inte riktigt som jag hade tänkt mig det skulle bli,
men sånt får man leva med antar jag!
kommer iaf gå mest troligt fredag och lördag, inte säkert fredag, men trore.
lördag blire att gå med pojkarna iaf, anton, alex, dennis, olle, felix(?) jagvetit,
sen hoppas jag över allt annat att linus också följer med :)
fredagen kanske jag ska gå med syster och hennes kompisar, typ pinsamt..
haha, fast åandra sidan så äre väl bättre än ingenting?
men det är it nå jag har bestämt än, får se om det kanske händer nå annat roligt.
LK nästa vecka också, där har jag dock it bestämt när jag ska gå, förutom torsdag
då de är gratis (a) haha. om de blir nån mer dag får jag se.

nu ska jag kolla vad pappa håller på med, och om jag kanske ska börja rulla hemmåt.
puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

nää, inget föl ;/ ja du måste se den, så jävla braa ;D haha

2009-07-19 @ 23:23:18
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0