It’s like the best thing, every time that you kiss me.

hallå!
jag har fortfarande lika tråkigt som jag hade sist jag skrev,
men jag har iaf sovit lite mer.. ja, förstår ni hur tråkigt jag har?:O
baark.
alla är borta, eller ska göra nå annat, så jag sitter alltså här vi datorn?..
fyfan, skulle lika gärna kunna jobba.
okej, dedära menade jag inte riktigt, men nästan!

jag sitter iaf just nu och pratar med linus,
fasen vad jag saknar han, helt galet..
vill bara att han ska komma hem nu nu nu!
han har skickat lite bilder som dom har tagit, småskratt har jag fått mig ;)
hihi.

nåja, jag orkade inte fara till jonsgården och hämta pengar..
så de får bli en annan dag!
ska nog sätta mig och se en film snart tror jag, om jag inte hittar på nå annat
att göra.. vilket inte lä hända!
puss!


visste jag inte ens om att han kunde såntdära ;)

haha, bröderna skoglund! ;)

dom var inne i nå berg påvägen till sthlm!

lillebror anton, som jag förövrigt inte ens har träffat ;)

finast<3

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0