It's so hard to say But I've gotta do what's best for me.

Godkväll!
har nyss sett klart Chihuahuan från Beverly Hills, fan vilken söt film! !
sen var samma gäng här igen som jag skickade hem förr idag,
dom gick inte på min lögn.. haha!
fast efter många om och men for dom igen.
satt inne och prata med daff lite om de ena och de andra, givande?
kanske lite.
hoho.

pratade med felix också, och SHIT säger jag bara :o
vi satt och prata om pdol helt som vanligt, åsså sen så sa han att
han, jryd, dennis och olle skulle in på fredagen också, jag typ bara, jaha va kul!
då vill ju nästan jag också in då, typ.
han bara jo, men du vänta!
åsså gick de bara ett tag så kommer han och säger ; jag bjuder dig på fredag!
helt seriöst min haka slog i golvet i en jävla smäll :p
så jävla snäll kille! :)
fast jag sa ju givetvis att han it behövde göra de och att jag skulle betala,
men han bad mig bara hålla käften och ta emot! :) ojoj.
guld värd<3
hans mor eller far eller vad de då var hade nå gratis biljetter så..
så nu äre fixat PDOL fredag och lördag - HERE I COME! fan va fint.

nu ska jag svammla på med dennis på msn, sen försöka få tag i linus.
sen planera min morgondag som ni ska få höra senare kanske.
puss!



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0