it's true that time is flying by too fast.

Godmorgon!
ja, klockan stod på 13,22 idag också när jag steg upp..
börjar bli lite less på dehära, men jag skyller på mina rullgardiner,
de blir jätte mörkt i rummet av dom - och vem vill inte sova då ? (a)
sen kan jag skylla på att klockan var typ 5 innan jag somnade..
jag tycker om att ha grejjer att skylla på!
nu är jag iaf vaken, och vädret är uselt ute! är sommaren redan över? :(

funderar på att baka idag.. men jag vet inte vad, är less att baka allt dedära vanliga,
vill bara nå annorlunda, nå roligt! fast jag vet inte vad..
får klura på de lite.
sen måste jag upp till jonsgården, de pratas om haparanda imorgon!
och jag har inga pengar typ xD haha.
så jag måst försöka få pengarna av han nu.

nåja, nog om de !
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0