Just one look at you, And I can tell that we, Click so perfectly.

Hej!
nu mår inte jag bra känner jag..
hostar, igentäppt näsa, huvudvärk och trött..
allt på en gång, de är ju underbart!

men en annan sak som är helt lysande är att linus kommer hem imorgon!
dom hade hittat en sista minuten å en massa grejjer, fan va fiiint :D
så jävla lycklig tjej!!

jag har då inte gjort mycket idag, sovit..
men sen tog jag tag i mitt liv för en stund och bakade banankaka!
fast jag har inte smakat den än, för de är ingen idé ändå ingen smak av någonting..
haha. helt kul.
skulle äta en kaka imorse ( gottegrisen är framme )
åsså känner jag ingen smak, koncentrerade mig typ hårt för att känna nå,
men inte vare mkt.

nåja, ska hoppa i duschen nu.
sen leta fram nässpray och en huvudvärkstablett!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0