Keep your eyes locked on mine and let the music be your guide.

Hallå!
nyss kommen från duschen, och det är nu min mysfilmkväll ska börja antar jag!
tänkte kolla om vi har nå popcorn eller något sånt liknande,
sen kommer nog filmen sexdrive underhålla mig dom närmsta timmarna.
hoppas på att det är bra.

och jag hoppas att morgondagen blir roligare än såhär,
blir det en till sån hära dag imorgon, ska jag tamefan döda nån.
kunde lika gärna ha jobbat hela sommaren...

damn, nu kom mitt dåliga humör fram.
ska sluta skriva innan de blir värre.
pouss!



/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

vi kan hitta på något någon dag ju ????!!!!! ;D

2009-07-15 @ 09:52:42
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0