Life is just a party so come as you are.

Hej!
fan vilken tråkig dag alltså, jag har absolut ingenting att göra -.-
jag skulle vilja ha en hund.. eller, jag vill ha en hund!!!
en fin hund, en golden tror jag att jag skulle vilja ha, eller en rotwailer (stavningen?)
men en golden, ååh! jag vill ha den nu.

jag har just sett klart en film - the benchwarmers!
helt grym film alltså, har suttit och skrattat för mig själv (a)
och nu vet jag somsagt inte vad jag ska göra ...
möh. ska fara och sola senare idag tror jag, om jag hittar nå pengar.
shit vad jag har tråkigt asså..
måste hitta på nå, men jag vet inte vad.. orkar typ inte göra nå :o
damn!

måste ta tag i situationen nu :) ahah.
puss!


här är tub linnet jag vill ha från hm.
fastnade direkt för färgen alltså! :)


/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0