Mitt liv är grått ibland ett liv som bara du kan färga.

SOMMMMMMARLOV!!!

ja, hej!
helt otroligt vad jag har längtat efter den hära stunden!!
studsa upp som en boll när dom tackade för perioden och vi fick fara hem!
galet jävla skönt!
dagen har dessutom varit väldigt skön, vi fick börja med att hacka en massa sallad,
sen bara fixa i tältet för imorgon, rätt skönt :)
sen i slutet bjöd dom på glass ågrejjer!

nu ska jag bara leva livet resten av sommaren, ta varje dag som den kommer,
umgås otroligt mycket med mina underbara vänner! och sola, ska ta vara på varenda
soliga minut! bada vet jag inte riktigt.. haha !
tälta har jag bestämt mig för att jag också ska göra. jag och sofiaw har stora planer
på allt vad vi ska göra, och de ska bli så otroligt roligt alltihopa.
PDOL och LK får man ju inte heller glömma, roligt att träffa allt folk därborta, och som
jag längtar efter att få åka batman!
och spendera pengar i stan en sommrig dag, ååh va kul!
ja, som ni ser har jag egentligen ganska mycket planerat, men jag ska verkligen leva livet!
och njuta fullt ut varenda liten dag. :)

nu ska jag däremot gå och vila lite, sen ta reda på hure blir idag!
puss!


saaara :D

_*

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0