now I know what they mean, you're a love machine.

hallååå!
jag är på ruggigt bra humör just nu, det händer ju inte allt för ofta så det är bara
att njuta av dom stunderna!!
ikväll blire iaf piteå med sofiaw och dom (y) ska jag vara ärlig har jag saknat
bilturerna med dom, haha.
men nu är vi på G igen, right? ;)

imorgon så ska jag och bästusfrida jobba på piteå dragway, och käna lite pengar,
visserligen bara typ 360:- men fan va fint de sitter i börsen!
+ en hel dag med henne, ojoj! hoho.
fast än så länge vet jag inte hur vi ska ta oss dit ut..
men de skulle mamma lösa, så det är ingenting jag bryr mig i längre (6)

nu ska jag snart hoppa i duschen tror jag, det är ingen hitt att ligga ute och sola
när man är förkyld, börjar ju svettas som en jävla gris direkt -.-
så jag gav upp och gick in igen...
så de ska bli skönt med en dusch, sen ska jag bara mysa på tills jag vet när vi
ska fara in till stan!

på återseende.
puss.



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0