Once in a lifetime means there’s no second chance.

Godmorgon!
somnade 5 igårkväll, så de ger resultatet att jag såklart försov mig imorse,
kvart i 11 vaknade jag av att mamma ringde..igen.
lyckat!
jag studsa upp ur sängen sprang in på toaletten och snabbfixade håret,
ser ungefär ut som ett troll.
sen ner i rejserfart och sminka mig..
och nu är jag klar, rätt snabb ändå ;P haha.
nu ska jag slänga i mig en macka sen göra klart allt här hemma så jag kan fara.
den istället ta 11.55 bussen in till lule.
nu kommer min dags planering spricka totalt..
men så kan de va.
uppdaterar när jag kommer till linus eller nå, iförsig ska dom lana,
men jag ska sno datorn nån gång! hihi.

ha en toppen dag annars.
puss!



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0