take me somewhere we can be alone

hejjj.
äntligen hemma från jobbet, det har rent utsagt varit förjävligt.
haha, okej inte riktigt.. men de har varit jobbigt, tråkigt och högljudt.
mina öron har ont, att bilar kan låta så mycket ens ?:o
jag har iaf stått och kollat biljetter till läktaren hela dagen, och baki ryggen på mig
har jag haft alla dessa bilar som låter som jag vet inte vad.
men som tur är har jag haft frida att hälsa på då och då.
sen så var även alex och anton där, så dom har räddat större delar av min dag!
tack och lov för de.

dock har vissa stunder varit riktigt roliga,
en gång så skulle jag ge en kille en stämpel för att han skulle kunna gå in och ut,
men istället lät de; jag nöjer mig med en kram från dig!
jahappp.. haha!

sen så stod jag och prata i telefon med mamma, åsså kom de fram en kille med
en mobil och säger;
killen; skriv ditt mobilnummer..
jag; oj, jag har ingen mobil just för tillfället..
killen; du står och pratar i telefon?
jag; joo, men de är hans och pekar på alex..
killen; jaha, de dära var den dåligaste jag någonsin har hört ;)
jag; hahaha.
sen går han iväg och då hade tydligen han skrikit till alex typ;
sin tjej missa nyss värsta chansen att vara med i tidningen!!
och klyftig som alex är så hade han svara; hon är inte min tjej, utan min KK .....
hahaha! skratt somfan!

sen så åkte vi hem med antons mamma, snälltsnällt!
och nu sitter jag här och har ingen aning om de blir pite för min del ikväll eller inte,
sofia och dom var redan där, men sa att dom kunde komma och hämta mig..
kändes som lite onödigt för deras del.. men jag får väl se ! :)
nu ska jag försöka få in lite luft här, de är jäävulskt varmt :o
haha.
puss.


jag och fjaaanton :)

hade jag inte tackat nej till ;)

de var fågelungar där frida stod och sålde biljetter!:o

aleeexander och jag!:)

bilar i mängder !

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0