Take those dreams and make them all come true.

Godmorgon!
blev absolut ingen tidig morgon för mig... - 13,18
stod klockan på när jag steg upp..
fast å andra sidan så lovade jag ju mig själv att jag skulle ta sovmorgon!
men ja, tur att det inte var bra väder iaf :)
natten har varit helt sjukt skön, har sovit som en prinsessa verkligen,
inte vaknat en enda gång. så jag ska inte klaga.
somsagt så är vädret verkligen inte bra!
molnigt och blåsigt om får jag gissa, har inte varit ut själv än..
det kommer nog inte hända mycket ikväll skulle jag gissa,
ska fara upp till jonsgården ikväll tror jag och kolla om jag får nå pengar
denna gång !! haha.

men nu ska jag sätta mig och kolla på lite kläder, vet nämligen ett snyggt linne
på HM som jag har väldigt stor lust att klicka hem :D

nåja, puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

var det linnet vi såg ? =)

2009-07-05 @ 14:29:57
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0