The sun will always shine, thats how you made me feel, Were gonna be alright, cause what we have is real


ska vi ta dagarna i lule då
?..

onsdag;
vare iaf lan somsagt, tänkt iaf.
jag hade iaf riktigt trevligt, hade med mig mina cidrar sen hade dom andra sprit,
så de blev lite sånt drickande också, och jag kändå ingenting mendans jag satt
i soffan, men äsch då när jag ställde mig upp och skulle gå på toan, pang in i väggen.
de snurra vidare, vi for till tobbe jag hade riktigt trevligt. haha.
sen hem till linus igen, och ja, där började jag spy och ha mig.. mindre kul!
spydde på golvet, i en blomkruka och i en hink.
tur att dom var otroligt snälla och hjälpte mig somfan, för sådär full har jag aldrig
varit, och ska fan inte bli de igen.
jag låg iaf i en säng ett tag, spydde nån gång. sen när linus kom tillbaka från att ha
varit i stan så flyttade jag vidare till en annan säng, låg och prata med han ett tag,
sen for dom vidare ut medans jag låg och vilade. letade upp mina byxor som jag
hade spytt ner, men linus hade typ tvättat upp dom.. shit va pinsamt alltså,
jag kommer inte ihåg allting alltså, haha!
sen vet jag att linus kom tillbaka typ klockan 7, och då vakna jag och var typ pigg,
och höll honom vaken ett bra tag med mitt jävla pladder. sen skulle jag gå ner från
sängen åsså ramla jag och hade mig.. shit.

torsdag;
vaknade av att det var varmt såinnåthelvete, vinglade runt till toaletten,
mådde illa som ett jävla aaaaas. la mig i en annan säng, var svalare där, och fick
mig nån timmas sömn, vaknade av sms från mamma, gick ut och prata med henne,
sen när jag kom in igen så var alla andra vakna, och vi började städa,
och det var lite folk som skratta åt mig.. usch fyfan.
haha.
dagen fortsatte, jag stannade kvar en natt till, vi var med grunk och frank for omkring,
såg film åså, sen kom vi fram till att vi ville på max, mikaela och erik kom också,
jag och ela delade på en strips och en milkshake, mysigt värre. haha!
sen for vi vidare och åkte lite moppe innan vi for hem och slog på titanic,
ändå ruggigt bra film dedära! :)
sen for dom flesta hem typ 4 eller nå varen tror jag,
vi la oss i sängen - ingen kunde sova, så vi fortsatte se titanic ett tag,
sen somnade linus så vi slog av och gick och la oss i stället,
och sov som en stock mellan 6 och 1 typ.

fredag;
vaknade somsagt klockan 1 av ett sms, annars hade jag säkert sovit längre,
gick upp, prata med pappa. smsa och planera med felix och dentta!
sen gick jag och duschade och sminkade mig, sen så väckte jag linus,
låg och bråka i sängen om telefonerna och levde jävel, haha! ;)
sen så gick vi och fortsatte se titanic och såg klart den, lirade lite kort,
och sen så kom pappa och hämtade mig, för då vare dax att fara hem så jag skulle
hinna hem åde innan pojkarna kom!

så det var de, kvällen jag inte kommer glömma på ett tag. hoho.
nu äre verkligen dax för mig att sova !
puss!


ego.

tvtittande.

datanöördar ;) grunka, rantapää, linus, anton och viktor!

filmtittande på två olika datorer! en komedi och en skräck xD


grunk och rantapää :D

småglad tjej!

jag älskar dig <3

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0