They won’t say which way to go, Just trust your heart.

Godmorgon!
sjukt skönt jag har sovit inatt! börjar bli rätt ofta nu, och hur underbart är inte de?:)
dock ringde linus typ kvart i 9, vad han då gjorde vaken då har jag ingen aning om,
men jag märkte de inte förns 10 minuter senare, och när jag ringde upp så
svara han inte, haha!

vädret är ju inte sådär toppen idag sere ut som, lika bra kanske,
men jag är sugen på att fara och bada ågrejjer.
får vänta tills en annan dag ist.

försöker fåtag i mor min också, men hon verkar inte vilja prata med mig,
och jag vet fortfarande inte om jag ska till lule idag..
måste typ börja bestäma mig känns de som..
ska ringa dentta nu iaf.
puss!

såhär vad outfiten igår iaf.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0