things are always different then the way that it seems..

Godnatt!
denna kväll har verkligen varit urtrist...

jag har småpratat med frida, och hoppas för allting i världen att det löser sig,

var länge sen jag såg henne såhär glad, och om det barkar nu..

ja då blir jag helt enkelt tvungen att döda nån!

vilket inte känns så lockande! :)


har nyss sett klart 27 dresses, en mycket bra film!

jag var helt exalterad i slutet och börja klappa händer ågrejjer..

ja, jag är lite mysko! haha.


nu ska jag gå och lägga mig, och försöka att inte sova bort hela dagen imorgon,

fast åandra sidan så vet jag ändå inte vad jag ska göra, så jag kan typ egentligen

göra de, men de kändes fan hängit att sova så länge..

haha, nåja. de får visa sig imorgon hur länge jag sover åall.

för nu väntar tandborsten!

hoppas alla har haft en trevlig helg,

för nu har det gått ännu en vecka av sommarlovet..

okej, inge dramatiska tankar nu!

puss och godnatt :)


Kommentarer
Postat av: frida

allt är bra älskling! tur att jag har dig<3

2009-07-06 @ 12:57:31
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0