This is the last time to get it right.

hallå!
somnade i hängmattan, och gud så skönt jag mådde! som en prinsessa.
sen har jag pratat med sofiaw, hon kommer hem ikv! :D
yeeah!
och nu sitter jag och väntar på middagen, är fortfarande ruggigt trött..
jag bara sover och sover och sover, men blir aldrig piggare.. mysko!

iaf, lule kalaset om bara nån dag nu! fan va fint!
skulle tro att det blir alla dagar, det är ändå ruggigt billigt!
så funderar på att köpa ett helgpass för 295 :-
billigare än fredagar och lördagar på pdol xD haha!
ska planera ihop lite med folket så jag vet vem och vilka jag ska gå med, och när..
+ att jag och sofiaw ska försöka gå tsm en dag iaf!

nu ska jag kolla om maten börjar bli klar.
puss,


Kommentarer
Postat av: sofia

hemma nu :) JAG SAKNAR DIG !!

2009-07-28 @ 22:14:39
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0