my heart is wherever you are

nåhallå!
pdol igår vart lite som det blev.
när vi skulle in så kom vi oss it längre än till kopparnäs, då spydde rantapää i bilen,
så vi vände om hem till mig, och han gick in till duschen och skulle tvätta av sig,
och där stannade han, och spydde och mådde inte alls nå vidare bra..
efter många om och men så skjutsade antons mamma in han, hj, robin och alex,
medans jag och olle stannade hos rantapää..
sen ringde vi en taxi som skulle ta han hem, och när den kom så skurade vi
upp duschen, och sen så kom antons mamma igen för att skjutsa in oss!

resten av kvällen var väldigt bra!!

jag och olle stod och såg promoe, så jävla bra han var!
längst fram uti staketet, fyfan va roligt vi hade.
sen snurrade vi omkring tills klockan var 1, då jag, olle och hj gick för att åka
batman innan vi for hem! satans rooligt..

sen så åkte jag med dennis syster han och olle hem till antnäs, hämtade lite grejjer
hos mig, sen så kom linus, grunk, mj, viktor och frank och hämtade mig där, så var vi
ute och svammlade litegrann och hade allmätn roligt!
och sen slutade det med att jag och linus somnade kring 8 nu på morgonen..
mindre kul ska jag säga.

sen imorse så vaknade jag klockan 2 och låg typ å halsvsov i sängen tills det ringer
på dörren och in kommer viktor och lukas inhärjandes :p
paff jag blev, de var ju låst åallt!
haha.

sen idag har vi bara varit, var först med viktor och lukas, sen kom grunk och mj.
och vi har bara allmänt tagit det lugnt med massor med film åså! :D
och nu har vi just sett klart when a stranger calls, mycket bra film.
och nu ska grunk och mj börja dra sig hemmåt, och vi ska hoppa i sängen,
jag är typ dööd. haha.

därför har det varit dålig uppdatering, då datorn här nästan jämt är upptagen!
vi hörs.
puss och godnatt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0