I've got to move on and be who I am, I just don't belong here, I hope you understand

Godkväll!
kom nyss ut från duschen, mycket skönt.
hade planerat att då slipper jag duscha imorgon bitti åallt (y) greeat!
min dag kommer se ut såhär typ;
 

*stiga upp klockan 9 ( ska iaf göra ett försök )

*göra mig klar, plattat eller lockigt hår? det är de som är frågan.
*försöka hinna med 11 bussen, vilket jag borda göra om jag stiger upp 9.
*möta upp dennis på stan, och gå där och göra min inhandlingslista mindre.
*fara till linus och vara där resten av dagen.
sen far jag nog hem torsdag som de ser ut nu, ändringar kan alltid ske.

så jag borda egentligen sova nu och för länge sen.
ska däremot packa klart allting nu som jag ska ha med mig åallt, så går det mycket
fortare imorgonbitti åså, planerar jullan är på G.

så det är vad jag ska göra nu, sen gå och sova en skön nattsömn tills väckarklockan
och mamma ringer för att väcka mig.
sovgott folket.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0