When I hear my favorite song I know that we belong.

Hejj.
kvällen på PDOL blev ändå rätt lyckad :).. stundvis iaf. haha.
började med att vi mest snurra omkring hade rätt tråkigt faktikst,
flirta med en av vakterna om att få gå ut en sväng från området och sen komma
in igen, och det gick så vi gick ut och mötte upp tobbe och ogge! svammla på där,
sen gick vi in ingen, hade rätt tråkigt igen, sen äntligen kom dom igen,
och vi hade rätt roligt från entrén upp till kiosken där tobbe skulle köpa cigg och
snus. sen kommer han ut och börjar skrika lite, och polisen tar tag i honom,
och allt slutade med att han for till fyllesell..
ogge tagga till lite, började bara prata lite med vakterna om de,
det slutade med att han åkte ut.. betala in sig vara inne max 20 minuter,
sen ut igen, fyfan!

så vi blev deppiga satt och tjura lite, sen gick vi och trösåt, ruggigt gott (a)
sen när vi var påväg upp igen mötte vi ogge igen, då hade han betala in sig igen, haha .
så vi gick för att se dead by april åså ;D jäävulskt mycket folk och varmt vare!
och slaggis vare också just där vi stod, olle fick ducka och ha sig xD haha .
sen gick vi vidare för ingen orkade typ vara kvar, förutom felix som digga för sig själv ;p

så sen har vi bara strosa runt, har träffat massor med trevliga människor,
åsså har jag och olle åkt lite karuseller (y) det bästa med allt. haha.
sen innan vi for hem så ringde tobbe och sa att han hade fått komma ut,
vilket var rätt skönt för honom kan jag tänka mig!

sen nu har jag suttit här hemma och pratat lite med mamma åså,
åsså taggar vi upp för en ny PDOL kväll imorgon förfan! yeah..
så blire, ska på stan klockan 11, så jag borda typ sova snart. hoh

puss!


felix, olle och jryd tjillar gäärnet.

tobbbbbe! :)

olle och jag i break dance! :)

dead by april.

batman, den absolut bästa!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0