when you touch your mouth to mine, my heart explodes I'm feeling fine.

hejjj.
jag måste typ ta tag i mitt liv.
näe jag gick ut och sola så somna jag där, och eftersom jag fortfarande är sjuk,
så vaknade jag bara ett tag efter de med att hjärtat slog i 180 knyck typ.
så jag gick in till datorn satt ett tag här, sen vandra jag vidare upp till sängen
bara för att vila lite osv, och där somna jag, och vakna jävlat nu ...
shit. jag har ingen aning om när jag somna eller hur länge jag har sovit ;o

så nu ska jag göra mig nå slags middag, sen duscha.
och sen har jag ingen aning nåmer !
ska fundera vad jag ska göra resten av sommaren typ. 
börjar bli less på att bara sitta här inne eller ute på altan,
fan jag vill hitta på saker.
kanske gjorde jag fel att tänka som jag har tänkt, och gjort som jag gjort?

nu väntar iaf magen på middag.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0