When you're gone the pices of my heart are missing you

Hej!
mja, när jag väl kom till jonsgården så kom aldrig nicke ut,
och dom hade främmande tror jag, så jag vågade inte gå in...
så nu är jag ändå inte rikare..
så jag får fara dit en annan dag, och då höra av mig innan.
fyllde iaf på med vatten till hästarna och lite sådär, hade kommit en jätte snygg häst,
fast jag vet inte om de är en träningshäst eller vad de är ! snygg varen då!
sen for jag hem, och var typ hungrig, så då tog jag glass och åt de (a) haha.
nyttiga julia kommer fram åter igen!

nu ska jag fortsätta vara social på msn, det ryktas om att jag inte är de :o
huh! :D
puss!


jag tycker om kolasås (a)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0